fbpx

Z pamiętnika sneakerheada: fake alert blogerek modowych

Twórca treści. Dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej, promotor #jkdn i sneakerhead. Biegacz i golfista amator. Zakochany w rekreacji. Siódme poty pisarskie wylewa też na TT (@szczepanradzki), a fotki pokazuję tu insta -> @szczepanradzki

Dodaj komentarz

Comment as a guest.

  1. Trzeba wziąć pod uwagę, że niektórzy ludzie ( nie mówię o blogerkach) kupując buty nie ma świadomości o tym, że kupuje coś co jest wzorowane na drogim markowym obuwiu. Bo o ile wszyscy znamy marki takie jak Adidas, Nike i znamy ich modele to np Isabel Marant jest mniej znana. Sama kiedyś kupiłam buty w jakimś sklepie internetowym i oglądając film Radzkiej dowiedziałam się, ze nosze podróby jakiejś zagranicznej marki o której nie miałam pojęcia. Było mi troszkę wstyd bo nie byłam świadoma tego co noszę. Niestety blogerki często promują takie marki bo wiedzą, ze tanie ładne produkty przemówią do większej ilości osób. Bo w Polsce są zarobki jakie są i niestety ludzie szukają tanich rzeczy

Read Next

Sliding Sidebar

Kim jestem.

Twórca treści, dziennikarz. Entuzjasta komunikacji społecznej i kontrastów. Autor bloga kolekcjonerbutow.pl, promował wiele inicjatyw związanych ze światem sneakersów oraz streetwearu. Zakochany w szeroko pojętej rekreacji i sporcie – wychowany na koszykówce. Uwielbia limitowane edycje nie tylko butów. Entuzjasta podróży, książek, patrzę na świat inaczej. Degustuję alkohol, szwędam się po knajpach, piję dobrą kawę i uważam, że nie ma nic cenniejszego niż przeżycia.

Znajdź mnie w social media

Facebook

Newsletter