O. Ciekawostka. Taką oto informację prasową otrzymaliśmy od Reebok’a. Można m.in. zostać ambasadorem kampanii Reprezentuj Klasykę. Zresztą, czytajcie!
Tegoroczna edycja projektu Reprezentuj klasykę, w którym fani Reebok Classic stają się twarzami marki, opiera się na niezwykłym modelu buta. FuryLite, potomek w linii prostej legendarnego Instapump Fury, to jeden z najświeższych projektów ostatnich lat – zarówno pod względem nietuzinkowego designu jak i przesłania, które ze sobą niesie.
W unikalnej formie Furylite nietrudno znaleźć liczne nawiązania do kontrowersyjnego modelu Instapump Fury, który w 1994 roku postawił na głowie wyobrażenie o tym, jak mogą wyglądać kicksy.
Zaawansowany design Furylite to nie tylko odważny kształt, ale też modne kolorystyki i najlepsze materiały. Wystarczy wspomnieć choćby o podeszwie wykonanej z pianki 3D Ultralite czy cholewce ze specjalnej siatki, które pozwalają stopie oddychać, zapewniając jej idealną amortyzację.
Kampania Furylite opiera się na haśle Free your fury, które jest wezwaniem do uwolnienia wewnętrznej energii i podążania własną drogą, niezależnie od wzbudzanych kontrowersji. Jeśli to, co robisz, nosisz, mówisz czy myślisz, nie podoba się innym, to inni mają problem, a nie Ty!
Fani Reebok Classic, którzy wezmą udział w trzeciej edycji konkursu Reprezentuj Klasykę, będą mieli okazję stać się twarzami kampanii FuryLite. Żeby spróbować swoich sił, wystarczy opublikować na Instagramie swoje selfie i oznaczyć je, dodając tagi #reprezentujklasyke oraz #freeyourfury. Szóstkę finalistów wybiorą laureaci poprzedniej edycji. Zwycięzcy wezmą udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, której efekty będą fundamentem nowej kampanii. Konkurs potrwa od 22 lutego do 2 marca, a jego wyniki zostaną ogłoszone 3 marca.