Jordan Brand znowu przeskoczony. Matt Powell z NPD opublikował wczoraj krótki, ale treściwy wpis na Twitterze. Jordan Brand ponownie zostało przeskoczone przez adidasa. Wyniki sprzedażowe w styczniu 2018 pokazują, że Jordan nie był nawet blisko niemieckiego giganta.

Matt Powell donosi nieco enigmatycznie, bo nie wiemy o jakich liczbach mowa, ale nie mamy powodu, aby mu nie wierzyć. Co więcej w rozwiniętej, krótkiej dyskusji, można przeczytać, że podobnie sytuacja będzie wyglądała w lutym, gdzie Jordan miał mocne uderzenie z modelem Air Jordan 3, który wręcz zalał rynek.

Pojawiły się też głosy, że porównywanie adidasa do Jordan Brand jest bezsensowne – zresztą nie pierwszy raz – bo porównujemy całą firmę, do jednej marki. Powell w końcu zabrał głos i w tej sprawie, pisząc, że metodyka jest prosta – Nike traktuje Jordan Brand jako osobną markę i samo raportuje wyniki osobno, więc tak robi też każdy na rynku. Co ma jak najbardziej sens. Do tego, jest jeszcze jedna ważna informacja, Jordan Brand to 1/3 biznesu Nike.