Wiesz jak zamyka się grę?
Kiedyś wyglądało to tak.
Nike wie, jak w koszykówce zamknąć grę i odpowiedzieć na jeszcze nie zadane pytanie – dlaczego to robicie – krótkim: BO MOŻEMY.
15.09.2017 roku, Nike zamyka grę jeśli chodzi o stroje do koszykówki oraz technologię. Nikt nie chwali się już tym, materiał to Dri-Fit, czy coś. Teraz, dzięki koszulce, wchodzisz na halę i … jesteś podłączony.
Teraz, grę zamyka się o tak.
https://www.youtube.com/watch?v=E60ryjNqkZQ
Oto właśnie przed chwilą, Twym oczom ukazał się Nike Connect.
Zacznę od początku. Od najbliższego sezonu NBA, najlepsza koszykarska liga świata ma nowego partnera i jest nim Nike. I generalnie to najlepszy ruch, jaki fani koszykówki mogli usłyszeć. Poprzedni partner, adidas, mam wrażenie miał ten basket nieco z boku swojej głowy. Nike do tego nie dopuści. Nike już do tego nie dopuszcza, tworząc i pokazując nowe stroje, ale także nową zabawkę. Zabawkę na miarę czasów obecnych – dla młodych, dynamicznych, rozkochanych w baskecie i technologii przede wszystkim.
Nike Connect to część NikePlus, a zalogowani do usługi fani i posiadacze nowych strojów Nike, otrzymają specjalny content. Jak to działa? No masz sobie aplikację w telefonie, masz nową koszulkę swojego ulubionego gracza, a na dole, tam gdzie metka, jest też NikeConnect. Wygląda to tak.
Kiedy chcesz użyć NikeConnect, przykładasz telefon do metki. I teraz dzieją się cuda – masz koszulkę Kevina Duranta, więc w aplikacji to on z automatu Cię powita – potem widzisz np. specjalne wideo, jak gracz wchodzi na halę, do tego są też jego highlightsy z sezonu, a w dniu meczowym dostępne będą również specjalne oferty – w tym np. dostęp do playlisty na Spotify swojego gracza, karty podciągające na chwilę atrybuty w NBA 2K18 i wiele, wiele innych. Otrzymasz też informacje o aktualnych wynikach i akcjach meczu.
O samych strojach innym razem.
Aha, miałem być w Los Angeles na tej prezentacji, nie udało się. Dlatego piszę z Wrocławia – też fajnie 😉