Ile razy już to powtarzałem? Nike robi genialne reklamy, w związku z tym, że wiele kampanii reklamowych w formie wideo przeniosło się do sieci i firmy nie muszą już dostosowywać się do ograniczonego czasu antenowego proponowanego przez telewizje, a do tego do kosztów ponoszonych w związku z zarezerwowaniem sobie tego czasu. Dzięki temu można rozwinąć skrzydła, a jako nośnika użyć własnych kanałów komunikacyjnych w internecie.

Tak np. jest z Nike, które zamiast 30, lub 60-sekundowych spotów, tworzy nieco dłuższe, ale ciągle dynamiczne i wzorowo dopracowane historyjki. Co najważniejsze, te historie mają w sobie sporo dystansu, który aż bije od bohaterów. W najnowszym dziele Nike mamy top topów związany z Nike Basketball – Kobe Bryant, LeBron James, Kevin Durant, Paul George, Anthony Davis, Kyrie Irving, Elena Delle Donne (MVP WNBA).

W kampanii zatytułowanej Bring Your Game gwiazdy opowiadają o tym, co robią poza parkietem. Zresztą, zobaczcie sami. LeBron jest mistrzem dystansu do samego siebie.

https://www.youtube.com/watch?v=NggcX99Edi8