6 rzeczy, które warto wiedzieć dziś rano [7.11.2017]

Zaczyna się kolejka do Staple.  Policja podobno znowu zamknęła kwadrat w Nowym Jorku. Powiem szczerze, że nie spodziewałem się. Ale o tym w innym tekście jeszcze dziś. Śledź więc bloga i potem udostępnij ten wpisik.

 

Mamy pierwsze zdjęcia Air Jordan I Gatorade. Genialna kolorystyka, dużo bardziej podoba mi się niż to, co widzieliśmy na szóstkach Gatorade. Świetnie wyglądający piorun na pięcie (chłopcy z Cleant lubią to) i wkładki z brandingiem Nike i Gatorade. Zresztą kolory mają być podobno cztery, odnoszące się do smaków napoju. Ten, który widzimy poniżej to kolor Blue Lagoon. Mają być też Rush Violet, Cyber (volt/yellow) i Orange Peel. Najlepsze w tym bucie jest to, jak przedstawiana jest jego nazwa – Jordan I G8RD.  Cała paczka ma pojawić się w grudniu.

Zobacz co adidas robił podczas ComplexCon w Los Angeles. Na stoisku pojawiły się ekskluzywne produkty i kreatorzy Pharrell, N.E.R.D, Pusha T, A$AP Ferg, Playboi Carti – wszystkie te marki, nazwiska, to pokazanie jak mocny jest adidas w temacie muzycznym, kulturowym, w obszarze stylu aktualnie obowiązującego. Widzieliśmy też, to znaczy widzieli ci co byli na ComplexCon, Bodega Babies i ekskluzywne NMD Hu. No i podobno były olbrzymie kolejki, aby dostać się do stoiska adidasa, mówią o tym panowie w Full Size Run (na dole wpisu).

adidas wypuszcza aplikację mobilną, w której będzie można robić zakupy. Całość pozwala na indywidualne przeżycia z adidasem, zbliża do sklepów, produktów personalizowanych, zbliża do sportowców adidasa i gwiazd marki. Do ściągnięcia w Apple App store i Google Play.

Errolson Hugh z Acronym, zafarbował swoje Nike Air Force 1 podczas ComplexCon. Jakby do tej pory wersja Acronym AF1 nie wyglądała dziko, to Hugh zrobił z nich prawdziwy przyciągacz wzroku. Wcześniej białe, teraz wściekło różowe.

W nowym epizodzie Full Size Run panowie rozmawiają z Jonem Wexlerem, o tym jak adidas przeskoczył Jordana. Odcinek nagrywany jest podczas ComplexCon. Jon Wexler to VP adidasa odpowiedzialny za Global Entertainment i Infulencer Marketing.