Marka Reebok Classic ogłosiła współpracę z charyzmatycznym muzykiem, aktorem, modelem i producentem – Machine Gun Kelly.
Artysta został najnowszą twarzą kultowej kolekcji butów Club C. Kampania z jego udziałem jest inspirowana wyrazistymi wzorami, indywidualizmem i odważnym stylem lat 90. „Club C Overbranded” przenosi wyjątkowy charakter tamtych czasów na współczesną ulicę.
Lata 90. nawiązują do takich wartości jak: posiadanie własnego stylu, podejmowanie ryzyka, bycie pewnym siebie i nieoglądanie się na opinie innych. Podobne wartości leżą u podstaw Club C oraz są bliskie temu, co wyraża swoim wyglądem i muzyką Machine Gun Kelly. Zapoczątkowany w 1985 roku kultowy model Club C pokonał długą drogę – od kortów tenisowych do codziennej mody ulicznej. Podobnie jak Machine Gun Kelly, który spróbował wielu ścieżek w muzyce, modzie i filmie, aby dziś reprezentować wartości spójne z tym czym jest Reebok Classic, a przede wszystkim Club C.
„Zawsze byłem fanem butów Club C, ponieważ są ponadczasowe i uniwersalne” – powiedział Machine Gun Kelly. „Club C to jedna z tych rzeczy, które są obecne w ulicznej modzie od zawsze. To, że ten model wciąż jest popularny mówi wiele o Reebok jako marce, która może zdefiniować to czym jest prawdziwa klasyka”.
Twórcą zdjęć do najnowszej kampanii marki Reebok jest uznany fotograf Atiba Jefferson. Na tło dla sesji „Club C Overbranded” wybrano surowe wnętrza opuszczonego magazynu w Chicago, nawiązujące do klimatu miejsc, w których odbywały się imprezy w latach 90. Reebok jest jedną z pierwszych marek, które wykorzystały tę lokalizację do sesji zdjęciowej. Atiba Jefferson sfotografował Machine Gun Kelly z dolnej perspektywy, która dodała ujęciom dynamizmu i pozwoliła uchwycić detale oraz charakterystyczny styl butów Club C. Dodatkowo na potrzeby kampanii powstały zdjęcia zza kulis i materiały video, które mają podkreślić mocny i ekspresyjny przekaz nowej kampanii.