Na wstępie dziękuję za zaproszenie, to była fajna przygoda. Zulu Kuki zaaranżował małą spotkanie na szczycie, którego efektem miały być przewidywania rynkowe na rok 2016.
W projekcie oprócz Kukiego i mnie, biorą udział Bartas, Ylon i Cweak.
Oto mój fragment dotyczący adidasa. Całość przeczytacie u Kukiego.
Kanye West, Superstar, większa popularność modelu Stan Smith, kontrakt z gwiazdą NBA Jamesem Hardenem, Ultra Boost i na koniec roku premiera adidas NMD, to po krótce rok 2015 w adidasie. Te wszystkie elementy były częścią oddechu adidasa, a tak naprawdę początkiem tego oddechu. Media zagraniczne, blogerzy, eksperci rynku twierdzą nawet, że poprzednie 12 miesięcy to wielka wygrana adidasa. Ja twierdzę, że wizerunkowa na pewno, bo adidas był widoczny przez ogromną część roku. I w 2016 będzie podobnie, bo dostaniemy na pewno kolejne modele Yeezy Boost, a będzie to dodatkowo także rok, w którym bardzo mocno w rynek uderzą adidas NMD. Kilka kolorystyk OG w najbliższych miesiącach i prawdziwe bum w drugim-trzecim kwartale 2016 roku.
adidas widząc też popularność modelu Ultra Boost będzie produkował coraz więcej właśnie tego buta i będzie to również kontynuacja działań z poprzedniego roku. Ciekawe natomiast czy do sprzedaży trafią sygnowane nazwiskiem wspomnianego Jamesa Hardena buty, ale również linia odzieżowa, bo ponoć do takiej Harden się przygotowuje. To co dzieje się w adidasie będzie niepokoiło ludzi w Nike, bo przecież o ile Nike wygrywa pojedynek sprzedażowy w tym momencie, tak za chwilę może się okazać, że straci status marki, która jest hot i zacznie się zmniejszanie sprzedaży.