Converse i CLOT prezentują jesienną sylwetkę One Star, której design zainspirowały spokój i harmonia. Nowa kolekcja twórców CLOT – Edisona Chena i Kevina Poons, cementuje trwający wiele lat związek między obiema markami.
Od czasu swojego debiutu w 2003 roku, Edison Chen i Kevin Poon sprawili, że CLOT jest jedną z największych marek na międzynarodowej scenie streetwearu.
Z siecią sprzedaży rozciągającą się przez całą Azje po Los Angeles, CLOT znany jest z tworzenia pomostu między wschodem a zachodem.
Specjalna edycja sylwetki One Star odzwierciedla misję marki, aby w kreatywny sposób połączyć te dwie kultury.
Converse x CLOT One Star jest hołdem złożonym Tai Chi oraz historii kultowej sylwetki, której korzenie można znaleźć w pop kulturze, m.in. w koszykówce, muzyce i skateboardingu.
Podobnie jak równowagę obecną między yin i yang, harmonię w designie sylwetki widać na czarnej cholewce i białym kołnierzu zewnętrznym, kontrastującym z szarym zamszem.
Na podeszwie wydrukowano chińskie symbole zen, reprezentujące harmonię i równowagę.
Na obu stronach gumowego paska, który wzmacnia podeszwę znajdują się konfucjańskie sentencje w języku mandaryńskim i angielskim.
Starannie wykonane pudełko, będące odą do sztuk walki, zostało pokryte ilustracjami. Na jego zamknięciu znajduje się diagram z pozycjami Tai Chi. Każda para sprzedawana będzie
z kontrastującymi sznurówkami w kolorze waniliowym i czarnym.
Nowa sylwetka Converse x CLOT One Star będzie dostępna w CL20 w Warszawie.