Finałowa odsłona serii Forever Chuck Scenes, wraz z przełamującą standardy modelką Winnie Harlow, eksploruje międzynarodowe stolice świata mody.
Skupiając się na dwóch światowych stolicach stylu – Londynie i Paryżu, wideo pokazuje jaki wpływ na międzynarodową branżę „fashion” ma kultowy model Chuck Taylor.
Do podróży przez Chucks and Fashion zaprasza Winnie Harlow. Supermodelka, w najnowszej odsłonie Forever Chucks Scenes, wyreżyserowanej przez zdobywcę wielu nagród Karima Huu opowie historię Converse i pokaże najnowsze trendy w stylizacjach, które łączą modę z second- handów z najnowszymi projektami haute couture. Harlow, razem z aktualnie najbardziej wpływowymi przedstawicielami street style’u, pokaże również najświeższe trendy, które nakręcają Londyn i Paryż. W wideo pojawią się postaci kluczowe dla dzisiejszej branży modowej – kolektyw Gucci Gang, Jeremy Egry z Etudes Studio, Sarah Andelman – założycielka Colette, która dziś jest mekką stylu ulicznego oraz Emma Hope Allwood z Dazed. Opowiedzą w jaki sposób Chuck Taylor stał się częścią ich stylu.
Moda to jedno z najbardziej wpływowych zjawisk kulturowych i jedna z najczystszych form auto ekspresji i sposobu wyrażenia swojej indywidualności. Uniwersalność sylwetki Chuck Taylor sprawia, że doskonale pasuje ona zarówno do najwyższej klasy sukni od najlepszego projektanta jak i dżinsów. Model ten stał się kultowym symbolem i sposobem wyrażenia siebie poprzez modę w każdym zakątku świata – mówi Julien Cahn, Chief Marketing Officer w Converse.
Seria Forever Chuck Scenes eksploruje trzy kluczowe ruchy w kulturze, które sprawiły, że Chuck Taylor jest dzisiaj kultowy: film, hip hop rodem z ulic LA i modę. Każdy film w niezwykły sposób chwyta pewnego siebie i odważnego ducha młodości, który kształtował fanów sylwetki Chuck Taylor w przeszłości, kształtuje go dzisiaj i ukształtuje jutro.
Filmy Forever Chuck Scenes są dostępne w formatach cyfrowych do wykorzystania na platformach takich jak Instagram, InstaStories czy Snapchat. Premiera Chucks and Fashion miała miejsce 1 marca.
[FAG id=38195]