adidas wpadł na super świetny pomysł. W 2016 roku Consortium zrobiło prawdziwy tour przez cały świat i współpracowało z najlepszymi sklepami, aby stworzyć swoje projekty.
Wydawało by się, że nie da się zrobi kroku dalej, ale w tym roku adidas zrobił dokładnie to. I wstępnie przedstawił nam projekt, który wygląda imponująco. W jego skład wchodzą np. Overkill, Footpatrol, END, Solebox, Slam Jam, Colette, Kith, Naked i tak dalej. Wszyscy oni połączą siły w ramach tak zwanego – Sneaker Exchange.
Chodzi o popchnięcie granic hajpu jeszcze dalej, ale w nieco inny sposób niż do tej pory. Partnerzy sportswearowi będą w zmyśle współpracowali z partnerami fashion, sklepy damskie połączą siły z męskimi. Ma być mocno, międzynarodowo, co pokaże siłę całego środowiska. W planach jest jedna premiera miesięcznie, kiedy to dwóch partnerów wypuści paczkę dwóch butów z nowym i starym modelem.
Jestem bardzo ciekawy.
https://www.youtube.com/watch?v=Q0Gj-NolDmE