Lato idzie, więc każda szanująca się firma kicksowa pragnie dać ludziom to, czego oni – ci ludzie – porządają. W tym wypadku butów lekkich, przewiewnych, wygodnych. adidas wraca więc z modelem Climacool. W tym tekście powraca Climacool stworzony w kolaboracji z bardzo, bardzo nietypowym partnerem.
adidas dogadał się z Coca-Colą i logo tej właśnie firmy znalazło się na plecach i wkładce. Model oryginalnie pojawił się na rynku w 2002 roku w okolicach piłkarskich Mistrzostw Świata i oprócz czerwieni znanej z butelek Coca-Coli, ma także piękne złote wstawki.
Nie wiadomo natomiast, czy w tym roku but pojawi się w tym samym opakowaniu, które jest obrandowane Coca-Colą, w którym wypuszczono go w 14 lat temu. Wiadomo natomiast, że tekst odwołujący się do World Cup zniknął z języka.
Popatrzcie na model 2016.