Tytuł notki mówi wszystko, co chcesz wiedzieć. Jest to delikatne i krótkie rozwinięcie tekstu o sukcesie adidasa i detalach, które na ten sukces się składały.
W samym 2016 roku, który nie był rokiem Superstara, adidas sprzedał w 2016 roku 15 000 000 – tak, dobrze czytasz piętnaście i sześć zer, to piętnaście milionów – par adidas Superstar.
To jeden z powodów, dzięki którym adidas zajął ponownie miejsce marki numer dwa w USA (więcej tutaj). Ale to nie wszystko, bo adidas pomimo tego, że jest marką z obszaru sportswear, bardzo płynnie i łatwo odnajduje się także w obszarze fashion i tam właśnie chce się pozycjonować. I robi to skutecznie.
Co więcej, zachód już zaczyna mówić, że to adidas był najbardziej cool marką fashion w 2016 roku i nie mówi tego wcale cicho. To odzież adidas bardzo chętnie wkładałeś na siebie w tym roku, wracając momentami do wyglądu z lat 80-tych czy 90-tych. Dres ponownie stał się modny i to nie w tym złym znaczeniu.
adidas może nie być typową marką fashion, ale na pewno odegrał kluczową rolę definiując co wkładali na siebie ludzie w 2016 roku.
Its classic styles, such as the Stan Smith, Sambas, and especially the Superstar, helped drive the big swing toward casual shoes and away from performance that dominated the sneaker business in 2016. Last year, the German label sold 15 million pairs of the Superstar alone, and this year that momentum continued, letting the company reclaim the number two spot in US sport footwear and apparel from Under Armour – QZ.com